تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرانِ این دستگاه اعم از تعمیر، سرویس های دوره ای، بازیابی و … است. خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور محدود به مدل خاصی نیست و تمامی مدلهای عرضه شده از این محصول را پشتیبانی می نماید.تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور در تعمیرگاه مجاز ویدیو پروژکتور تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد. قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور، توسط مدیریت این مجموعه و در همین راستا، یعنی تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم تدوین و اجرایی شده است. مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور، جهت اطمینان از پیاده سازی این اصول، قوانین سختی را مدنظر داشته و از آنها به عنوان ضامن اجرایی استفاده کرده است. مرکز تعمیرات projector با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید.

قوانین تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور

  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور تعهدی در قبال آن ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور ۴۸ ساعت می باشد.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.
  • پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز ویدئو پروژکتور با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، ویدئو پروژکتور سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورتی که دستگاه ویدئو پروژکتور قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.

تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و حضور زبده ترین کارشناسان تعمیر، محدود به نوع و مدل خاصی از این دستگاه نیست و پشتیبان تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) است. کاربران گرامی این محصولات می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. عملیات انجام شده در این مرکز به دلیل تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه نظیر خرابی پاور، خرابی پاور لامبلاست، منشور رنگ LCD، چرخ رنگ CARELWEEL، تراشه DMD، اختلال در لنز و اپتیک و مواردی از این دست در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. فرآیند تعمیرات پروژکتور در این مرکز با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. (اکیداً توصیه می شود که پیش از تحویل دستگاه به یک مرکز از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کرده و کیفیت خدمات ارائه شده در آن را بررسی نمایید).

نمایندگی پروژکتور/ تعمیر سخت افزاری پروژکتور/ تعمیرات سخت افزاری پروژکتور/ تعمیر نرم افزاری پروژکتور/ تعمیرات نرم افزاری پروژکتور/ تعویض لامپ پروژکتور/ تعویض فیلتر پروژکتور/ پاک کردن فیلتر پروژکتور/ تعویض فن پروژکتور/ تعمیر فن پروژکتور/ تعمیرات فن پروژکتور/ تنظیم عدسی پروژکتور/ تعمیر مین برد پروژکتور/ تعمیرات مین برد پروژکتور

واحدهای تعمیرات پروژکتور

تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء یکی از برندهای پروژکتور به متقاضیان ارائه می گردد. تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور بمنظور ارائه تخصصی ترین خدمات پس از فروش، راه انداری گشته است و با انجام اقدامات زیربنایی در این زمینه موفق به خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان گشته است. حضور مهندسان زبده و کارآمد، استفاده از تخصصی ترین تجهیزات تعمیر، بکارگیری پیشرفته ترین ابزار عیب یابی، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و اجزا جانبی دستگاه ها، ویژگی تک تک پارتهای موجود در مرکز تخصصی تعمیرات پروژکتور هستند که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در تخصصی ترین مرکز تعمیر ویدئو پروژکتور به ساختار تمامی پروژکتورها تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در این دستگاه ها را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در این مجموعه بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. واحدهای تخصصی تعمیرات ویدئو پروژکتور در بخش زیر معرفی گشته اند.

سرویس در محل ویدئو پروژکتور

کاربران دستگاه های ویدئو پروژکتور می توانند با مراجعه به تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء و ترمیم محصولات خویش را دریافت نمایند. در صورت عدم امکان مراجعه حضوری به این مرکز، دارندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور می توانند از سیستم «سرویس در محل ویدئو پروژکتور» بهره مند گردند.

این سرویس به ویژه برای آندسته از محصولاتی که به دلیل حجم و ابعاد بالا، امکان جابجایی آنها میسر نیست، مناسب است. تعمیرگاه مجاز ویدئو پروژکتور با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی ویدئو پروژکتور فراهم گشته است.

لینک مفید