اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات پروژکتور

آموزش تعمیرات پروژکتور یکی از تخصصی ترین سرویس های آموزشی ارائه شده در این مرکز است که با استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی و با حضور اساتید برتر این حوزه برگزار می گردد. داوطلبان و متقاضیان حضور در این دوره می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان دروه آموزشی تعمیرات پروژکتور تماس گرفته و روند ثبت نام خویش را پیگیری نمایند. داوطلبان گرامی می‌توانند به واسطه ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات پروژکتور جذب شرکت های فعال در زمینه آموزش تعمیرات پروژکتور یا مراکز خرید و فروش پروژکتور شده و در ارتقاء سطح کیفی خدمات دهی این شرکت ها مشارکت نمایند.

آموزش تعمیرات پروژکتور

مرکز آموزش تعمیرات پروژکتور

مرکز آموزش تعمیرات پروژکتور برگزار کننده تمامی دوره های آموزشی مرتبط با بازسازی، تعمیر، بازیابی، سرویس و گردگیری پروژکتورهای موجود در بازار است. سرویس های آموزشی ارائه شده در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی پروژکتورهای NEC، ایسر، کانن، پاناسونیک و … را شامل می گردد. مرکز آموزش تعمیرات پروژکتور تیم آموزشی خود را را با تیمی از باتجربه ترین  مهندسین و  متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، آموزش کلیه تعمیرات سخت افزاری انواع پروژکتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به داوطلبان عزیز ارائه می دهد.

سرفصل های آموزش تعمیر پروژکتور

  • آموزش نقشه خوانی بورد
  • آموزش تعمیر و عیب یابی بخش تغذیه
  • آموزش تعمیر ریموت کنترل دیتا پروجکشن
  • روش تعویض و شناخت لامپ ها دیتا پروجکشن
  • آموزش تعمیر بخش تغذیه دیتاپروژکتور
  • آموزش تعمیر مین برد دیتا پروژکتور
  • آموزش عیب یابی لامپ و طریقه تعویض لامپ دیتاپروژکتور
  • بررسی برندهای پروژکتور از لحاظ کیفی و قدرت کارایی
  • آموزش قطعه شناسی SMD الکترونیک روی مدارات پروژکتور
  • در آوردن و جازدن آی سی های روی مدار و شناخت کارایی هر یک
  • آموزش کار با ابزارهای تعمیر ویدیو پروژکتور
  • آموزش مسیریابی مدار و شناخت بخش تغذیه و مین برد و لامپ تصویر
  • آموزش تعمیر ریموت ویدیو پروژکتور
  • آموزش الکترونیک

 دوره عمومی آموزش تعمیر پروژکتور

دوره عمومی آموزش تعمیر پروژکتور مناسب برای داوطلبانی است که تسلط چندانی بر حوزه الکترونیک ندارند و قصد دارند تا بصورت تخصصی در حیطه تعمیرات پروژکتور فعالیت داشته باشند. به عبارتی دیگر حضور در دوره الکترونیک SMD، قطعه شناسی، برداشتن و جا زدن قطعات SMD روی بردها و مواردی از این دست، پیش نیاز حضور در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات پروژکتور است.

دوره ی تخصصی تعمیر پروژکتور و آموزش نکات مهم در تعمیرات پروژکتور

داوطلبان شرکت کننده در دوره آموزش تعمیرات پروژکتور اطمینان داشته باشند که با حضور در این دوره تخصصی ترین ترفندها و راهکارهای بازیابی، بهسازی، ارتقاء و تعمیرات پروژکتور را فرا خواهند گرفت؛ تأکید ما بر این موضوع و اطمینان از وقوع آن، به دلیل همکاری با برترین اساتید کشوری این حوزه است؛ اساتید این دوره ضمن دارا بودن عالی ترین سطح دانش فنی در تعمیرات پروژکتور، به دلیل حضور در دوره های تخصصی بین المللی، بر پیشرفته ترین متدهای این حوزه مسلط بوده و آنها را با شما به اشتراک می گذارند. آموزش نکات مهم در تعمیرات پروژکتور تعهد ما به شماست.

پیشنهاد کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات پروژکتور

پیشنهاد کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات پروژکتور

کارشناسان واحد آموزش تعمیرات پروژکتور توصیه می‌کنند که دفترچۀ راهنمای موجود در جعبه‌های ویدیو پروژکتور با دقت مطالعه ‌شوند. در جعبه‌ی هر ویدیو پروژکتور دفترچه راهنمایی وجود دارد که می‌بایست به دقت خوانده شود. در این دفترچه اطلاعاتی درباره‌ی ویژگی‌های دستگاه، طریقه‌ی استفاده و نگهداری، شیوه‌ی نصب دستگاه و نکات ایمنی آن ذکر گردیده که خاص همان دستگاه است و در مورد دیگر مدل‌های ویدیو پروژکتور کاربردی ندارد. خواندن این دفترچه به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز نقص و اختلال‌های کوچک در عملکرد ویدیو پروژکتور نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام کنید. (مثلاً در مورد شیوه‌ی جداسازی پوشش فیلتر ویدیو پروژکتور).

هزینه آموزش تعمیرات پروژکتور

هزینه آموزش تعمیرات پروژکتور با توجه به دوره ی انتخابی شما متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های دوره آموزشی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان اطلاعات لازم در خصوص دوره ی آموزش تعمیرات ویدئو پروژکتور و چگونگی ثبت نام در دوره را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

هزینه آموزش تعمیرات پروژکتور

نمایندگی تعمیرات پروژکتور و واحدهای تعمیرات پروژکتور

کاربران دستگاه های پروژکتور می توانند صرف نظر از برند دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات پروژکتور مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات پروژکتور دانش تعمیرات را با حضور در دوره ‌های تخصصی تعمیرات پروژکتور و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در ادامه دانش و مهارت فنی آنان با برگزاری آزمونهای متعدد از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است؛ با توجه به سطح بالای تخصص و تجهیزات موجود درنمایندگی تعمیرات پروژکتور به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر پروژکتور می‌باشند. واحدهای تعمیرات پروژکتور در بخش زیر معرفی می گردند.

در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات پروژکتور (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و … ) محصولات پروژکتور (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین پروژکتورهای عرضه شده به بازار) و پاسخگویی به سوالات متداول تعمیرات پروژکتور ( حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.

3.7/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • احسان حیدری
    14 نوامبر 2023 6:57 ق.ظ

    سلام، خسته نباشید، از شهرستان دورو مزاحمتون میشم. یک مشکل برای ما پیش آمده لطفا راهنمایی کنید.
    یک دستگاه پرژکتور اپسون به شرح زیر داریم. دانش آموزان ریموت کنترل آن را غیر فعال کردن. و همچنین دکمه های پنل روی دستگاه نیز غیر فعال هستند. در حال حاضر بعد از وصل کردن کابل برق دکمه پاور فقط 5 بار چشمک زده و روشن می ماند ولی هیچ کدام از دکمه ها حتی دکمه پاور کار نمی کنند و دستگاه روشن نمی شود. دکمه اینتر را هم 7 ثانیه نگاه داشته ولی باز هم پنل آنلوک نمی شود. لطفا راهنمایی کنید.
    مدل دستگاه:
    epson vs 340

    پاسخ
    • دوست عزیز 5 بار چشمک زدن دکمه پاور پرژکتور اپسون نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است که باید بررسی شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید