اشتراک گذاری

تعمیرات پروژکتور هیتاچی

تعمیرات پروژکتور هیتاچی با توجه به قیمت‌ نسبتاً بالای این محصول و ساختار ویژه و هوشمند آن می‌بایست در مراکزی انجام پذیرد که از دو پارامتر ضروری و بایستۀ «حضور کارشناسان متخصص و با‌تجربه» و «تجهیزات پیشرفته و هوشمند» بهره‌مند باشد؛ عدم توجه به مهارت کارشناسان تعمیرات پروژکتور هیتاچی و مراجعه به مراکز غیرمجاز، می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری برای کاربر در پی داشته باشد؛ دلیل این نقل نیز واضح است؛ مراکز غیرمجاز غالباً تعهدی در قبال خدمات ارائه شده توسط کارمندان خویش نداشته و خرابی‌های ایجاد شده در حین تعمیر ویدئو پروژکتور را متوجه صاحب کالا می‌‌دانند.

جهت پیشگیری از خرابی بیش از پیش پروژکتور هیتاچی و تعمیر آن به دست کارشناسان متخصص این حوزه بهتر است از مجاز بودن یک مرکز و رعایت استانداردهای تعمیر در آن –پیش از تحویل دستگاه- اطمینان حاصل نمایید.

تعمیرات پروژکتور هیتاچی

ایرادات شایع در پروژکتور هیتاچی

ویدئو پروژکتورها با اختلالات متعددی مواجه هستند. این موضوع بسته به میزان و نوع استفاده ازآنها تفاوت دارد. عوامل مؤثر در ایجاد مشکل در پروژکتور در اغلب مواقع تعمیرات پروژکتور هیتاچی را به دنبال دارند. به طور کلی می توان گفت مشکلاتی که کاربران در حین کار با ویدئو پروژکتور مواجه می شوند، شامل دو بخش مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می شود.

مشکلات سخت افزاری در اثر خراب شدن قطعات الکترونیکی درون دستگاه رخ می دهد و معمولاً تعمیر و تعویض آن هزینه بر بوده و نیاز به تخصص بالایی دارد. مشکلات نرم افزاری نیز به تنظیمات و برنامه های اجرایی پروژکتور اشاره دارد که معمولاً توسط خود کاربر نیز می توانند برطرف شوند. در ادامه برخی از مهمترین ایرادات پروژکتور هیتاچی را بررسی می کنیم.

1. گرم شدن بیش از حد پروژکتور

گرم شدن بیش از اندازه دستگاه به قطعات مختلف آن از جمله لامپ دیتا پروژکتور آسیب می رساند. گرم شدن باعث کاهش عمر لامپ و در نتیجه باعث اختلال در دستگاه خواهد شد. گرم شدن و افزایش حرارت پروژکتور به دلایل مختلفی از جمله گرفتگی جریان هوا، مشکلات فن خنک کننده و کثیف شدن فیلتر بروز پیدا می کند.

فیلتر ویدئو پروژکتورها از قطعاتی است که حداقل هر سه ماه یکبار نیاز به تمیز کردن دارد و در صورتی که پروژکتور در محیط پر گرد و غبار قرار داشته باشد نیاز به دفعات بیشتری برای تمیز کردن دارد. تمیز کردن فیلتر با استفاده از یک کمپرسور هوا انجام می شود.

2. بی رنگ شدن و تغییر رنگ پروژکتور

تغییر رنگ تصویر پروژکتور یکی از رایج ترین ایرادت آن است که اغلب با جایگزین کردن لامپ پروژکتور هم  حل نمی شود. درصورتی که پروژکتور سایه رنگ های زرد، قرمز، بنفش یا آبی را در تمام یا بخشی از تصویر نشان دهد، در این صورت باید برای تعمیرات پروژکتور هتاچی آماده شد. تغییر رنگ تصویر به چرخه رنگ و یا صفحات پلاریزه مربوط می شود.

این مشکل از مشکلاتی است که در صورت اولین مشاهده باید نسبت به رفع آن اقدام کرد. تعمیر دیرهنگام می تواند به تعویض صفحات پلاریزه یا  منشور منجر شود که بسیار هزینه بر است. تعمیر اولیه شامل  تمیز کردن، کار کردن و کالیبره مجدد ماژول رنگ در پروژکتور می باشد.

3. روشن نشدن ویدئو پروژکتور هیتاچی

روشن نشدن پروژکتور می تواند به دلیل اشکال از منبع تغذیه و یا سیستم خنک کننده باشد. گاهی نیز آسیب از مدار داخلی است که باعث روشن نشدن دستگاه می شود. سوختن لامپ و قطع مدار الکتریکی از دیگر دلایل روشن نشدن دستگاه می باشد. توجه داشته باشید تعمیر ویدئو پروژکتور امری کاملاً تخصصی است و در صورت سپردن آن به افراد نا آشنا، ممکن است آسیب های جدی به دیگر قسمت های دستگاه وارد شود.

تعمیر پروژکتوری که روشن نمی شود شامل مشخص کردن علت مشکل و تمیز کردن کامل هارد برای  رسیدن به کانال های خنک کننده خواهد بود. همچنین منبع تغذیه، بالاست (ballast) و نرم افزار یا سیستم خنک کننده دستگاه نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

چشمک زدن چراغ ویدئو پروژکتور

چشمک زدن پیوسته رنگ سبز یا قرمز در ویدئو پروژکتور هیتاچی ممکن است بیانگر یکی از پیام های هشداردهنده سیستم باشد. با توجه به ساخت و مدل پروژکتور، چشمک زدن چراغ اعلان به معنای رسیدن زمان تعویض لامپ، گرم شدن بیش از حد پروژکتور و نیاز به تمیز شدن دستگاه است. روشن شد چراغ همچنین از وجود مشکلاتی در پاور دستگاه خبر می دهد.

در این شرایط احتمال خرابی مین برد، خرابی بالاست و خرابی فن ها نیز قابل تصور می باشد. پس از مشاهده چشمک زدن چراغ، آن را خاموش کنید و کابل ها و اتصالات را جدا نمایید و اجازه دهید تا دستگاه به طور کامل خنک شود. پس از چند ساعت دستگاه را به برق بزنید و آن روشن کرده و مجدداً بررسی کنید.

نمایندگی تعمیرات پروژکتور هیتاچی

مرکز تعمیرات پروژکتور هیتاچی تمامی ایرادات مرتبط با این دستگاه را با بهره‌مندی از ابزارآلات هوشمند و به دست تیمی از کارشناسان زبدۀ این حوزه رفع و برطرف می‌سازد. کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور هیتاچی با بررسی تعداد بی‌شماری از پروژکتورهای هیتاچی و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات پروژکتور هیتاچی به‌کار بسته‌‌اند. شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت‌بخشی و تعمیر تخصصی ویدئو پروژکتورهای هیتاچی قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است.

مرکز تخصصی تعمیر پروژکتور هیتاچی

طراحی و ساخت پروژکتورهای هیتاچی در ابعاد و قدرت‌های متنوعی انجام می‌پذیرد و این به دلیلِ تفاوت در کاربردی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر بسته به مکانی که قرار است پروژکتور در آن نصب و راه‌اندازی شود، قدرت پروژکتور و ابعاد آن نیز متفاوت خواهد بود. بر همین اساس، تعمیرات پروژکتور هیتاچی نیز با توجه به تنوع در کاربری این محصول در پارت‌های متعددی انجام می‌پذیرد.

 پروژکتورهای هیتاچی را می‌توان به دسته‌های تجاری، اداری، آموزشی، خانگی و تفریحی و در آخر قابل‌حمل دسته‌بندی کرد. بد نیست بدانید پروژکتورهای تجاری آموزشی معمولاً از حداقل قدرت سخت‌افزاری برخوردار بوده و برای پخش اسناد متنی و اشکال گرافیکی مانند اسلاید‌های پاور پوینت مناسب هستند و ازاین‌رو استفاده از آن‌ها در کلاس‌های درسی، جلسات تجاری، نشست‌های اداری، همایش‌ها و جلساتی دیگر که در آن‌ها قرار است مطالبی به‌صورت متن ارائه شود، توصیه می‌گردد. خرید این دسته از محصولات برای مصارف سرگرمی مانند تماشای فیلم و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری توصیه نمی‌شود. اگرچه این دستگاه قابلیت پخش موارد فوق را دارند، تجربه‌ی نهایی در این دستگاه‌ها به دلیل وضوح کم و دیگر امکانات سخت‌افزاری چندان دل‌نشین نخواهد بود.

تعمیرات پروژکتور هیتاچی با توجه به رشد تعداد کاربران این محصول و هزینه‌ی نسبتاً بالایی که خریداران در قبال آن‌ها پرداخت می‌کنند، نیازمند حضور کارشناسان متخصص و متبحر است؛ لزوم این تخصص با در نظر داشتن ویژگی‌هایِ خاص این تولیدات و ساختار هوشمندانه آن، نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد.

پاسخگوی شما در نمایندگی هیتاچی هستیم

آدرس : تهران ستارخان بین شادمهر و بهبودی کوچه نجاری پلاک ۱۸ طبقه همکف

شماره های تماس : 62948 ( 021 )

ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه ۱۸ – ۹ پنج شنبه ۱۵ – ۹

پاسخگوی شما در نمایندگی هیتاچی هستیم
4/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید