اشتراک گذاری

تعمیرات پروژکتور شارپ

تعمیرات پروژکتور شارپ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پروژکتور است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کادر فنی مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ طی دوره‌های تخصصی و کارشناسی، با مدل‌های گوناگون پروژکتور شارپ و عملکرد آن‌ها آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن‌ها آموخته‌اند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و حضور زبده ترین کارشناسان تعمیر، محدود به نوع خاصی از این دستگاه نیست و پشتیبان تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) می باشد.

تعمیرات پروژکتور شارپ

تعمیر برد پاور پروژکتور شارپ

خاموش شدن دستگاه پروژکتور، ضعیف شدن نور لامپ و از کار افتادن فن این دستگاه نشان‌ می‌دهند که برد پاور پروژکتور خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد. مطمئناً نام برد پاور را زیاد شنیده‌اید چراکه در اغلب دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد. برای آن دسته از دوستانی که حتی یک بار هم نام برد پاور را نشنیده‌اند و با عملکرد آن آشنایی ندارد باید بگوییم که برد پاور مهم‌ترین بخش هر دستگاه الکترونیکی است که از قطعات مختلفی شامل:

ترانزیستور، آی سی، خازن و دیود تشکیل شده است. بنابراین نقش منبع تغذیه را برای پروژکتور بازی می‌کند. خرابی هر یک از قطعات برد پاور موجب بروز اختلال در عملکرد این بخش می‌شود. درضمن لازم است بدانید که درصورت بروز هر یک از نشانه‌های خرابی برد پاور پروژکتور سریعاً باید تعمیر این قطعه را به یک تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید چراکه پشت گوش انداختن خرابی برد پاور می‌تواند موجب سوختن لامپ یا فن این دستگاه شود.

تعمیر یا تعویض لامپ پروژکتور شارپ

لامپ پروژکتور، نور لازم برای پخش تصویر بر روی پرده نمایش را فراهم می‌کند با این وجود خرابی لامپ پروژکتور یا سوختن آن کاملا مشخص است چراکه یا نور آن کم می‌شود یا درحالی که پروژکتور روشن است هیچ تصویری بر روی پرده، نمایش داده نمی‌شود. البته نباید فراموش کرد که لامپ پروژکتور یک قطعه مصرفی است یعنی اینکه طول عمر مشخصی دارد و پس از 2 هزار الی 6 هزار ساعت باید تعویض گردد.

جدا از این مسئله برخی از عوامل مانند وارد شدن ضربه به دستگاه پروژکتور، نوسان برق و آبخوردگی موجب می‌شوند که عمر لامپ پروژکتور زودتر از موعد به پایان برسد و به تعویض نیاز داشته باشد. البته در برخی موارد امکان تعمیر لامپ پروژکتور وجود دارد اما اگر لامپ پروژکتور در اثر وارد شدن ضربه به دستگاه یا آبخوردگی آن شکسته یا سوخته باشد، تعمیر این قطعه امکان‌پذیر نیست.

تعمیر یا تعویض فن پروژکتور شارپ

فن به عنوان قطعه‌ای که وظیفه خنک کردن دستگاه پروژکتور را برعهده دارد، لطف بزرگی در حق آن می‌کند چراکه اگر فنی در این دستگاه وجود نداشت تا تمامی قطعات آن را خنک کند با بالا رفتن کارکرد دستگاه و افزایش دمای آن، قطعات پروژکتور می‌سوختند. با این وجود باید خرابی فن پروژکتور را جدی بگیرید و درصورت خرابی آن سریعاً تعمیر یا تعویض آن را به یک تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید.

گاهی اوقات خرابی فن موجب خاموش شدن دستگاه پروژکتور می‌شود بنابراین تنها دلیل خاموش شدن این دستگاه خرابی برد پاور آن نیست. درصورتی که نشستن گرد و غبار بر روی فن موجب خرابی آن شده باشد امکان تعمیر آن وجود دارد اما در غیر این صورت باید فن دستگاه را تعویض کرد.

تعویض لنز پروژکتور شارپ

یکی از آسیب‌پذیرترین قطعات پروژکتور، لنز این دستگاه است که سریعاً در برابر عواملی مانند: ضربه، گرد و غبار و رطوبت دچار مشکل می‌شود. خرابی لنز پروژکتور رابطه مستقیمی با کاهش کیفیت تصویر در این دستگاه دارد. جهت جلوگیری از خرابی این قطعه باید دستگاه پروژکتور را در بازه‌های زمانی منظمی سرویس کرد. درواقع سرویس پروژکتور شارپ تنها راه افزایش طول عمر لنز این دستگاه و سایر قطعات آن می‌باشد. در موارد خیلی محدودی امکان تعمیر لنز دستگاه پروژکتور وجود دارد اما تعمیرکاران ترجیح می‌دهند جهت جلوگیری از افت کیفیت تصویر در این دستگاه لنز آن را تعویض کنند.

تعمیر تخصصی پروژکتور شارپ

تعمیر تخصصی پروژکتور شارپ تنها در شرایطی سودبخش است که بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه انجام پذیرد و مراحل عیب یابی اصولی پیش از اقدام به تعمیر، بر روی دستگاه پیاده گردد. در غیر اینصورت، نه تنها عیوب ایجاد شده در دستگاه مرتفع نخواهد گشت بلکه ممکن است به دلیل اعمال پاره ای دستکاری های نابجا، اشکالات پروژکتور دو چندان شده و امکان تعمیر پروژکتور شارپ برای همیشه از میان برود.

بنابراین پیش از تحویل دستگاه معیوب خویش به یکی از مراکز تعمیراتی بهتر است از مجاز و استاندارد بودن خدمات ارائه شده در آن مطمئن گردید. نمایندگی تعمیرات پروژکتور یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیرات پروژکتور شارپ است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است. برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات شارپ عبارت است از:

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدیو پروژکتو شارپ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ در مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدیو پروژکتور شارپ
  • تعمیرات پروژکتور شارپ و رفع رفع عیوب مربوط به Main Board پروژکتور شارپ
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل پروژکتور شارپ
  • تعمیرات پروژکتور شارپ و رفع عیوب مربوط به پاور پروژکتور شارپ
  • رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست در مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ
  • رفع عیوب مربوط به منشور رنگ LCD پروژکتور شارپ
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL پروژکتور شارپ
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD شارپ
  • تعمیرات پروژکتور شارپ و رفع عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور شارپ
تعمیر تخصصی پروژکتور شارپ-

مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از کارشناسان خویش است. در این میان آگاهی از جدیدترین رویدادها و اخبار مرتبط با پروژکتورهای شارپ سبب میگردد تا کاربران از تازه های ساخت و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این محصول آگاهی یافته و بتوانند پارامترهای ضروری و بایسته جهت تعمیرات آنها را تشخیص دهند.

اخبار پروژکتور شارپ و دیگر خبرها

مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از کارشناسان خویش است. در این میان آگاهی از جدیدترین رویدادها و اخبار مرتبط با پروژکتورهای شارپ سبب میگردد تا کاربران از تازه های ساخت و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این محصول آگاهی یافته و بتوانند پارامترهای ضروری و بایسته جهت تعمیرات آنها را تشخیص دهند.

مقالات پروژکتور شارپ و دیگر مقالات

تعمیرات پروژکتور شارپ با توجه به بودجه نسبتاً بالایی که صرف خرید و تهیه آن می گردد می بایست از چنان کیفیتی برخوردار باشد که دستگاه پس از اتمام تعمیرات، کیفیت نخستین خویش را بازیابد و صاحب پروژکتور ناچار به پرداخت هزینه های مجدد جهت تهیه و خرید پروژکتور دیگری نگردد.

مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ یکی از مؤسسات پیشرو در حوزه خدمات مرتبط با پروژکتورهای شارپ است که به دلیل استفاده از نوین ترین شیوه های عیب یابی و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده

مقالات پروژکتور شارپ و دیگر مقالات

تعمیرات پروژکتور شارپ با توجه به بودجه نسبتاً بالایی که صرف خرید و تهیه آن می گردد می بایست از چنان کیفیتی برخوردار باشد که دستگاه پس از اتمام تعمیرات، کیفیت نخستین خویش را بازیابد و صاحب پروژکتور ناچار به پرداخت هزینه های مجدد جهت تهیه و خرید پروژکتور دیگری نگردد.

مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ یکی از مؤسسات پیشرو در حوزه خدمات مرتبط با پروژکتورهای شارپ است که به دلیل استفاده از نوین ترین شیوه های عیب یابی و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه است.

انواع پروژکتور شارپ و دیگر پروژکتورها

پروژکتورهای شارپ با ابعاد و قدرت متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند و این به دلیل تفاوت در کاربردی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر بسته به مکانی که قرار است ویدئو پروژکتور در آن نصب و راه‌اندازی شود، قدرت ویدئو پروژکتور و ابعاد آن نیز متفاوت خواهد بود؛ با همین معیار، می‌توان پروژکتورها در دسته‌بندی‌های مختلفی جای می‌گیرد:

  • پروژکتور یا دیتا پروژکتورهای سازگار با محیط و کلاس‌های آموزشی و فضاهای کوچک
  • پروژکتور یا دیتا پروژکتورهای سازگار با کلاس‌های آموزشی و سالن‌های کنفرانس متوسط
  • پروژکتور یا دیتا پروژکتورهای سازگار با سالن‌های آمفی تئاتر و اجتماعات بزرگ
  • پروژکتور یا دیتا پروژکتور خانگی (سینما خانگی)

شما کاربران گرامی دارنده هریک از پروژکتورهای مذکور که باشید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، گردگیری و سرویس این دستگاه ها را دریافت نمایید.

سوالات متداول تعمیرات شارپ

تعمیرات پروژکتور شارپ در این مرکز به دلیل تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه نظیر خرابی پاور، خرابی پاور لامبلاست، منشور رنگ LCD، چرخ رنگ CARELWEEL، تراشه DMD، اختلال در لنز و اپتیک و مواردی از این دست در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. تمرکز کارشناسان مرکز تعمیرات و سرویس پروژکتور شارپ بر عیوب شایع این دستگاه سبب گشته تا برترین متدهای تعمیر شناسایی گشته و در حین کار بر روی پروژکتور اعمال گردند. شما کاربران گرامی با مشاهده هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیرات پروژکتور شارپ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

نمایندگی و واحدهای تعمیرات پروژکتور

نمایندگی تعمیرات پروژکتور شارپ ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازسازی، تعمیر، بازیابی، سرویس و گردگیری پروژکتورهای موجود در بازار است. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پروژکتور محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی پروژکتورهای NEC، ایسر، کانن، پاناسونیک و … را شامل می گردد. نمایندگی تعمیرات پروژکتور واحدهای تعمیرات تخصصی انواع پروژکتور را با تیمی از باتجربه ترین  مهندسین و  متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است.

این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری انواع پروژکتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

لینک مفید

تعمیرات پروژکتور ایسوس / تعمیرات پروژکتور  سونی / تعمیرات پروژکتور دل / تعمیرات پروژکتور پاناسونیک / تعمیرات پروژکتور ایسر / تعمیرات پروژکتور شارپ / تعمیرات پروژکتور کانن  / تعمیرات پروژکتور  زیراکس / تعمیرات  پروژکتور فوجیتسو   / تعمیرات پروژکتور ال جینمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات /

نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / نمایندگی اصلی کولر گازی / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩