تعمیرات پروژکتور ایسوس

مرکز تعمیرات پروژکتور ایسوس ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرانِ این دستگاه اعم از تعمیر، سرویس های دوره ای، بازیابی و … است. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به مدل خاصی نیست و تمامی مدلهای عرضه شده از این محصول را پشتیبانی می نماید؛ مراجعان به این مرکز اطمینان داشته باشند که کارشناسان مرکز پروژکتور ایسوس پس از عیب یابی صحیح دستگاه، جدیدترین متدهای تعمیر را بکار برده و در پایان دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل خواهند داد.

تعمیرات پروژکتور ایسوس

نمایندگی تعمیرات پروژکتور Asus

نمایندگی تعمیرات پروژکتور ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازسازی، تعمیر، بازیابی، سرویس و گردگیری پروژکتورهای موجود در بازار است. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی پروژکتورهای NEC، ایسر، کانن، پاناسونیک و … را شامل می گردد. نمایندگی تعمیرات پروژکتور واحدهای تعمیرات تخصصی انواع پروژکتور را با تیمی از باتجربه ترین  مهندسین و  متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری انواع پروژکتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خدمات تعمیر ویدئو پروژکتور ایسوس

تعمیرات پروژکتور ایسوس

تعمیر لامپ پروژکتور ایسوس

لامپ پروژکتور از قطعاتی است که طول عمر مشخصی برای آن تعریف شده است. عمر لامپ پروژکتورهای امروزی بین  2 هزار تا 6 هزار ساعت متغیر است. این امر بستگی به مدل دستگاه دارد. با پایان عمر لامپ، باید لامپ جدیدی را جایگزین آن کرد. اما شرایطی نیز وجود دارند که باعث خرابی لامپ پروژکتور می شوند. ضربه خوردن دستگاه، نوسان برق و آب خوردگی سه دلیل مهم در خرابی و بروز مشکل در لامپ ویدئو پروژکتور هستند. این عوامل ممکن است باعث سوختگی و ترکیدن لامپ شده و یا اینکه باعث ضعیف شدن نور آن شوند. در صورت سوختگی و ترکیدن لامپ، تکلیف مشخص بوده و باید برای رفع مشکل دستگاه، اقدام به تعویض لامپ کرد. اما در برخی از شرایط که مشکلات لامپ ناشی از اتصالات، مین برد و یا تنظیمات نرم افزاری باشد، امکان تعمیر وجود داشته و کارشناسان با روش های مختلف اقدام به رفع مشکل آن می‌کنند.

تعویض لنز ویدئو پروژکتور ایسوس

یکی از تعمیرات پروژکتور ایسوس که ممکن است پروژکتور به آن نیاز داشته باشد، تعویض لنز است. این قطعه یکی از قطعات حساس در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه می باشد. جهت سلامتی لنز انجام سرویس های دوره ای و تمیز کردن سطح آن از گرد و غبار امری ضروری و لازم است. در صورت سهل انگاری در این موضوع، ممکن است لنز دستگاه دچار اختلال شده و هزینه قابل توجهی برای شما به دنبال داشته باشد. متأسفانه در غالب اوقات در صورت خرابی لنز پروژکتور، احتمال تعمیر آن وجود نداشته و باید این قطعه تعویض شود. در واقع، لنز از قطعات تعمیرناپذیر است و در صورت کاهش کیفیت آن باید با یک نمونه اورجینال تعویض شود.

رفع مشکل پرش تصویر در پروژکتور ایسوس

رفع مشکل پرش تصویر در پروژکتور ایسوس

پرش تصویر می‌تواند ناشی از اتصالات دستگاه باشد و یا اینکه ریشه در خرابی قطعات سخت افزاری پروژکتور داشته باشد. پرش تصویر ویدئو پروژکتور ممکن است بلافاصله بعد از روشن شدن دستگاه یا بعد از چند دقیقه کار کردن آن به وجود آید. در این شرایط برای چند ثانیه تصویر قطع شده و مجدداً متصل می شود. مواردی که در هنگام بروز این مشکل باید چک شوند عبارتند از کابل رابط ویدئو پروژکتور و سیستم اصلی، برد پاور پروژکتور و مین برد آن. البته ممکن است اشکال در چرخه رنگ یا colorwheel نیز چنین مشکلی را در پروژکتور ایسوس ایجاد کرده باشد. تعمیرکاران در این شرایط پروژکتور را بررسی کرده و قطعات مختلف از جمله مین برد و پاور را عیب‌یابی می‌کنند. در صورتی که مشکل از هریک از این قطعات باشد با تعویض یا تعمیر آنها مشکل پرش تصویر را برطرف می کنند.

تعمیر و تعویض فن پروژکتور ایسوس

از نقش تأثیرگذار فن در دستگاه های الکترونیکی نمی توان غافل بود. این قطعه با تهویه هوای داخل دستگاه کمک شایانی به افزایش عمر قطعات می کند. پروژکتور در حین کار از انرژی الکتریکی استفاده می کند. استفاده از الکتریسیته توسط قطعات باعث افزایش دما و حرارت آنها می شود. اگر فن به درستی کار نکند و دمای قطعات را کاهش ندهد احتمال سوختن آنها و یا از کار افتادن کلی دستگاه وجود دارد. معمولاً زمانی که فن به درستی عمل نکند، دمای پروژکتور طی مدتی کوتاه، بالا رفته و دستگاه پس از چند دقیقه خاموش می شود. برای اطمینان از سلامتی فن پروژکتور ایسوس بهتر است هر چند وقت یک بار آن را بررسی کرده و  گرد و غبار را از روی آن پاک کنید. در هر صورت اگر فن دستگاه دچار مشکل شود در مرکز تعمیرات پروژکتور ایسوس ، با باز کردن این قسمت، آن را عیب یابی می کنند. چنانچه امکان تعمیر فن پروژکتور وجود داشته باشد آن را تعمیر می کنند در غیر این صورت اقدام به تعویض آن می نمایند.

تعمیر و تعویض فن پروژکتور ایسوس

تعمیرات پروژکتور ایسوس و دیگر واحدهای تعمیرات پروژکتور

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پروژکتور ایسوس به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و حضور زبده ترین کارشناسان تعمیر، محدود به نوع و مدل خاصی از این دستگاه نیست و پشتیبان تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) است. کاربران گرامی این محصول می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به مرکز تعمیرات ویدئو پروژکتور ایسوس مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. (اکیداً توصیه می شود که پیش از تحویل دستگاه به یک مرکز از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کرده و کیفیت خدمات ارائه شده در آن را بررسی نمایید). دیگر واحدهای تعمیرات پروژکتور در بخش زیر معرفی میگردند.

خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ایسوس

نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسوس تعمیرات تخصصی پروژکتورهای این برند محبوب را با تیمی از باتجربه ترین  مهندسین و  متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری پروژکتورهای ایسوس را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد. برخی از خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ایسوس عبارتند از:

  • رفع تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتو ایسوس
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور ایسوس
  • رفع عیوب مربوط به Main Board ویدئو پروژکتور ایسوس
  • تعمیر اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور ایسوس
  • رفع عیوب مربوط به پاور پروژکتور ایسوس
  • رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست ایسوس
  • تعمیر عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور ایسوس
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور ایسوس
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD ایسوس
  • تعمیر عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور ایسوس

اخبار پروژکتور ایسوس و دیگر خبرها

به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در پروژکتورها وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صدچندان ساخته است زیرا عدم مهارت و دقت در اجرای عملیات سبب آسیب به بخش های سالم دستگاه و گاه خرابی کامل آن گردد. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور ایسوس جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از کارشناسان خویش است. در این میان آگاهی از جدیدترین رویدادها و اخبار مرتبط با پروژکتورهای ایسوس سبب میگردد تا کاربران از تازه های ساخت و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این محصول آگاهی یافته و بتوانند پارامترهای ضروری و بایسته جهت تعمیرات آنها را تشخیص دهند. تازه های اخبار پروژکتور ایسوس و دیگر خبرها و رویدادهای مرتبط با این دستگاه از طریق بخش زیر در اختیار کاربران گرامی قرار داده شده است.

مقالات پروژکتور ایسوس و دیگر مقالات

تخصص در امر تعمیر و ترمیم ویدئو پروژکتورها، با توجه به رشد تعداد کاربران و هزینه‌ی نسبتاً بالایی که خریداران ویدئو پروژکتورها در قبال آن‌ها پرداخت می‌کنند، نیازمند تخصص و تبحر ویژه‌ای گشته است؛ این تخصص با در نظر داشتن ویژگی‌هایِ خاص این تولیدات نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد و تأکید بر مهارت بالای تعمیرکاران این حوزه را موجب می‌شود. . از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور ایسوس جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از کارشناسان خویش است. برخی ازمقالات پروژکتور ایسوس و دیگر مقالات مرتبط با این حوزه که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات ایسوس گردآوری شده اند از طریق بخش زیر قابل دریافت است.

انواع پروژکتور ایسوس و دیگر محصولات

در این بخش برآنیم تا شما را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع پروژکتور ایسوس و دیگر محصولات این برند آشنا سازیم. کارشناسان ما در نمایندگی ایسوس با واکاوی انواع دستگاه های این برند ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع پروژکتورهای ایسوس و دیگر محصولات به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیر پروژکتور ایسوس

عموم کاربران پروژکتور پرسش های متعددی در زمینه ی چگونگی کار با پروژکتورها، قطعات پروژکتور و استفاده بهینه از آن دارند. در این قسمت به ذکر رایج ترین پرسش ها در زمینه ی تعمیرات پروژکتور می پردازیم. پاسخگویی به این پرسش ها توسط متخصصان تعمیرات پروژکتور و پس از بررسی و تحلیل پرسش ها صورت گرفته است. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران پروژکتور هستید، مطالعه این پرسش و پاسخ ها برایتان بسیار مفید خواهد بود. سوالات متداول تعمیر پروژکتور ایسوس نیز از طریق فضای زیر پاسخ داده خواهد شد.