اشتراک گذاری

تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور

تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور نه تنها باید به شکل درست انجام شود، بلکه زمان جایگزین کردن لامپ قدیمی با جدید هم مهم است تا پروژکتور با کمترین مشکلات رو به رو شود و آسیبی از این بابت نبیند. فاکتورهای محیطی زیادی می تواند موثر باشند تا عمر لامپ پروژکتور کاهش یابد، زیرا لامپ ویدئو پروژکتورها قطعه حساسی است و تغییر شرایط ایده آل می تواند به سادگی باعث ایجاد اختلال در آن شود. به همین دلایل است که تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور

زمان تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور

فهمیدن اینکه چه زمانی  تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور لازم و ضروری است، کار چندان سختی نیست. وقتی پروژکتور را روشن می کنید و متوجه می شوید که لامپ آن سوخته؛ طبیعتا در این صورت متوجه اشکال لامپ می شوید و اقدامات لازم را برای تعویض یا تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور انجام خواهید داد.

اگر برق پروژکتور را بلافاصله بعد از خاموش کردن می کشید یا  تمیز کردن دوره ای فیلتر های پروژکتور را پشت گوش می اندازید و یا دستگاه را در مکان خیلی گرم و خیلی سرد قرار می دهید، تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور برای شما غیر منتظره نخواهد بود.

اهمیت تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور

اکثر پروژکتورها هنگامی که عمر لامپ تمام می شود، پیغامی می دهند مبنی بر اینکه “عمر لامپ به پایان رسیده است.” ( Lamp Life Exceeded ). هنگامی که این پیغام را دیدید بهتر است برای تعویض و تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور خود اقدام کنید حتی اگر مشکلی در تصویر دهی نداشته باشد. باید دقت کنید عمر لامپ بیشتر از ۲۰ درصد حداکثر آن نشود. مثلا اگر عمر یک لامپ پروژکتور ۳۰۰۰ ساعت است نهایتا باید تا استفاده ۳۶۰۰ ساعتی آن را تعویض کنید، زیرا در غیر این صورت امکان ترکیدن لامپ در جای خود بسیار بالا می رود. این اتفاق می تواند آسیب جدی به کل دستگاه پروژکتور وارد کند.

معمولا بهتر است هنگام خرید پروژکتور یک یا دو لامپ یدکی هم با آن خریداری کنید تا اگر لازم شد در زمان مناسب آن را تعویض کنید و تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور را به عقب بیندازید.

روند تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور

ویدئوپروژکتور مورد نظر به محض پذیرش در بخش تعمیرات مرکز، توسط کارشناسان بررسی و ایراد سیستم مشخص خواهد شد. پس از پایان مرحله عیب یابی و برآورد هزینه تعمیر، هزینه های احتمالی تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور به مشتری اعلام می شود و این مشتری است که تصمیم می گیرد که آیا مایل به ورود به پروسه تعمیرات هست یا خیر؟ در صورت تایید پروسه تعمیر آغاز خواهد شد.

پس از تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور و تحویل به مشتری تا زمان تست کامل و اطلاع از سلامت سیستم هیچ وجهی دریافت نخواهد شد.چنانچه پس از برآورد هزینه و ایرادیابی قبل از ورود به مرحله تعمیر، مشتری به هر دلیلی از تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور خود منصرف گردد، هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد.

تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور

مرکز تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور مفتخر است علاوه بر ارائه برندهای معتبر ویدئو پروژکتور و ملزومات و خدمات جانبی، امکان ارائه خدماتی ویژه در خصوص نگهداری، سرویس و تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور همه برندهای ویدئو پروژکتور را به مشتریان گرامی اعلام نماید.

تعمیرات ویدئو پروژکتور

تعمیرات ویدئو پروژکتور در این مرکز با رعایت استاندارهای جهانی انجام می شود. متخصصان ما در تعمیر ویدئو پروژکتور تجربه و مهارت لازم را دارند و قادر هستند تمامی  ویدئو پروژکتور ها را صرف نظر از برند، مورد ارزیابی قرار دهند و پس از عیب یابی درست و اساسی وارد میدان تعمیر شوند.

تعمیرات ویدئو پروژکتور...وکتور

نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور

همواره خرید دستگاه های حرفه ای نظیر دیتا پروژکتور می تواند با استرس های گوناگونی همراه باشد؛ مثلا اینکه گارانتی این محصولات تا چه اندازه کاربر را حمایت و پشتیبانی می کند. ما در نمایندگی رسمی ویدئو پروژکتور همه نگرانی های کاربران را با جان و دل درک می کنیم و برای رفع آنها اقدامات لازم و شایسته را انجام می دهیم. این مرکز رسمی و مجاز نه تنها کاربرانی را که مستقیما از ما خرید کرده اند را در چتر حمایتی خود قرار می دهد بلکه برای آن دسته از دوستانی که خرید خود را از سایر مراکز انجام داده اند و حالا با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند هم برنامه ویژه ای دارد و آنها را نیز تنها نمی گذارد.

3.3/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید