تعمیرات پروژکتور کانن

تعمیرات پروژکتور کانن با توجه به رشد تعداد کاربران این محصول و هزینۀ نسبتاً بالایی که خریداران در قبال آن‌ پرداخت می‌کنند، نیازمند حضور کارشناسان متخصص و متبحر است؛ لزوم این تخصص با در نظر داشتن ویژگی‌هایِ خاص این تولیدات و ساختار هوشمندانه آنان، نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد. به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در این دستگاه ها وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صدچندان ساخته است زیرا عدم مهارت و دقت در اجرای عملیات سبب آسیب به بخش های سالم دستگاه و گاه خرابی کامل آن گردد.

از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور کانن جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از کارشناسان خویش است. صبر و شکیبایی مجموعۀ تعمیرات پروژکتور کانن در حینِ کار و ارائه راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت ‌رسانی گشته است.

تعمیرات پروژکتور کانن

چرا پروژکتور کانن هیچ یک از ورودی ها را نمی‌شناسد؟

اگر از کاربران همیشگی ویدئو پروژکتور باشید احتمالا تابحال با مشکل عدم شناسایی ورودی ها توسط پروژکتور مواجه شده‌اید. تجربه نشان داده که علت عدم شناخته شدن ورودی ها توسط پروژکتور می‌تواند هم منشأ سخت افزاری و هم منشأ نرم افزاری داشته باشد. بنابراین برای تعمیرات پروژکتور کانن در این شرایط نیاز به بررسی این دستگاه و البته لپ تاپ مرتبط با آن است. در طول این بررسی می‌بایست ورودی های مختلف نظیر اتصال لپ تاپ به پورت VGA یا HDMI –که تابحال استفاده نشده‌ است- چک شوند.

به علاوه بررسی گردد که پروژکتور بر روی حالت نمایش صحیح قرار گرفته است یا خیر. البته علل دیگری نیز می‌تواند سبب بروز این اشکال گردد که از میان آنها می‌توان به خرابی دکمه های خود پروژکتور و یا خرابی ریموت کنترل آن اشاره کرد. در صورتی که بررسی‌های اولیه حاکی از درستی عملکرد تمامی قطعات دارد، احتمالا اشکال پیش آمده به دلیل خرابی بورد پروژکتور باشد و تعمیرات پروژکتور کانن در این شرایط تنها با تعویض این برد امکان پذیر خواهد بود.

با علت چشمک زدن نور پروژکتور آشنا شوید

اگر پروژکتور شما نور چشمک زنی را تولید می‌کند، این نور بسته به مدل پروژکتور شما می‌تواند معانی و پیغام‌های متعددی داشته باشد. حقیقت آن است که پروژکتورها در غالب موارد با نورهای چشمک زن سبز یا قرمز، پیغام‌هایی را با کاربر در میان می‌گذارند. این پیغام ها همانگونه که گفته شد بسته به نوع و مدل ویدیو پروژکتور متفاوت است.

در برخی از پروژکتورها این نور به معنای فرارسیدن زمان تعویض لامپ و در برخی دیگر نشانه گرم شدن بیش از حد یا نیاز به تمیز شدن است. اگر نور خارج شده از پروژکتور توأم با مشکل روشن نشدن دستگاه باشد، می‌توان علت این امر را در مواردی چون خراب شدن بورد اصلی، خراب شدن بالاست پروژکتور یا فرا رسیدن زمان تعویض فن ها جستجو کرد. برای تشخیص علت اصلی بهتر است دستگاه مورد استفاده توسط کارشناسان تعمیرات ویدئو پروژکتور مورد بررسی قرار گیرد.

رایج‌ترین نشانه‌های خرابی لامپ پروژکتور کانن را بشناسید

خرابی لامپ پروژکتور کانن نشانه‌هایی دارد که در صورت مشاهده آنها می‌توان تعمیر و یا تعویض لامپ پروژکتور را در دستور کار قرار داد. (نکته: در صورت عدم اطمینان از خرابی لامپ توصیه می‌شود از دستکاری پروژکتور خودداری کرده و با کارشناسان تعمیرات پروژکتور کانن تماس بگیرید). مورد نخستی که می‌توان آن را به عنوان نشانه خرابی در لامپ درنظر داشت وجود نشانه‌های ظاهری در لامپ چون شکستگی مغزی داخل رفلکتور، تغییر شکل مغزی، وجود ترک‌های ریز بر روی مغزی و در نهایت وجود سیاهی و یا سفیدی در حباب انتهای مغزی است.

در صورت عدم اطمینان از خرابی لامپ می‌توانید از یک لامپ هم‌مدل و مشابه پروژکتور استفاده کنید و سالم بودن یا نبودن لامپ را بررسی کنید. توجه داشته باشید که به دلیل ارتباط میان لامبلاست و لامپ، گاه اشکالات پیش آمده در لامپ به دلیل وجود اختلالاتی است که در لامبلاست وجود دارد. از همین رو توصیه می‌شود در صورت خرابی لامپ، لامبلاست نیز بررسی گردد. در صورتی که بازهم از خرابی لامپ مطمئن نشدید، بهتر است به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات پروژکتور کانن مراجعه نمایید تا لامپ پروژکتور از طریق دستگاه تستراز تست گردد.

با دانستن این نکات، تمیز کردن لنز پروژکتور را خودتان انجام دهید

اگر چه تمیز کردن لنز پروژکتور بهتر است توسط کارشناسان تعمیرات پروژکتور کانن انجام شود، اما اگر جزو آن گروه از کاربرانی هستید که با ساختار پروژکتور آشنایی دارند، می‌توانید با درنظر داشتن نکات زیر، خودتان کار تمیز کردن لنز پروژکتور را انجام دهید.

  • نخست انکه این کار نیاز به ملایمت و احتیاط بسیار دارد..
  • دیگر آنکه ماده‌ی پیشنهادی برای این کار الکل ایزوپروپیل است.
  • توصیه کارشناسان تعمیرات پروژکتور کانن آن است که از حلال‌ها و مواد شیمیایی قوی استفاده نشود.
  • اگر بلافاصله پس از تمیز کردن لنز قصد استفاده از پروژکتور را ندارید، درپوش لنز را بگذارید.
  • تنها در صورت اطمینان از کثیفی لنز اقدام به تمیز کردن آن کنید.
  • دستمال مناسب برای تمیز کردن لنز پروژکتور، دستمال نم‌دار، کاملاً لطیف و بدون پرز است.
  • برای پاک کردن لنز پروژکتور، ابتدا الکل را برروی پارچه اسپری نمایید و سپس پارچه را به لنز بزنید.
  • از اسپری مستقیم مایع به لنز دستگاه اکیداً خودداری نمایید.

خدمات واحد تعمیرات پروژکتور کانن

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتو کانن
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور کانن
  • رفع عیوب مربوط به Main Board ویدئو پروژکتور کانن
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور کانن
  • عیوب مربوط به پاور ویدئو پروژکتور کانن
  • عیوب مربوط به پاور لامبلاست کانن
  • عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور کانن
  • عیوب مربوط به تراشه DMD کانن
  • عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور کانن
  • عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور کانن

برآورد هزینه در مرکز تعمیرات ویدئو پروژکتور

برآورد هزینه در مرکز نصب و تعمیرات ویدئو پروژکتور کانن بر اساس پارامترهای زیر صورت گرفته و به مشتریان گرامی پیش از اقدام به تعمیر اعلام می‌گردد.

  • مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی ویدئو پروژکتور کانن
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین عملیات تعمیر ویدئو پروژکتور کانن
  • میزان پیچیدگی عملیات تعمیر ویدئو پروژکتور کانن
  • عمومی یا تخصصی بودن عملیات تعمیر ویدئو پروژکتور کانن
  • نیاز یا عدم نیاز به افزودن برخی از قطعات به ویدئو پروژکتور کانن

هزینه نصب دیتا پروژکتور به سقف و پرده نمایش با توجه به محیطی که نصب در آن صورت می گیرد، متغیر است. عواملی چون ارتفاع سقف، تزئینات و  زیباسازی از پیش تعیین شده سالن‌ها، سقف‌های کاذب و … در زمان و قیمت نصب تاثیرگذار هستند.

اخبار پروژکتور کانن و دیگر خبرها

دستگاه‌های پروژکتور عموماً با هر کیفیتی که ساخته شوند با گذشت عمر مفید نیازمند تعمیر و ترمیم خواهند گشت، در این میان نکته شایان توجه آن است که در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در هریک از دستگاه‌های پروژکتور می‌بایست این دستگاه‌ها تنها در مراکز مجاز تعمیرات پروژکتور کانن بازیابی و تعمیر گردند. این هشدار از آن‌روست که مشاهده شده، برخی از تعمیرات انجام گرفته در مراکز غیرمجاز، منجر به خرابی کامل دستگاه گردیده و امکان تعمیر آن را به طور کلی از میان برده است. بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از این مراکز، قطعات پروژکتور بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که گاهاً نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است.

به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز  تعمیرات پروژکتور بسپارید. جهت اطلاع از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پروژکتور کانن و شیوه بهره‌مندی از خدمات ارائه شده می‌توانید در این مرکز حضور یافته و یا از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت این مرکز اقدام نمایید. دیگر مطالب و اخبار مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

مقالات پروژکتور کانن و دیگر مقالات

روند کلی تعمیرات پروژکتور کانن در این مرکز بر این قرار است: در بررسی اولیه، کارشناسان امکان یا عدم امکان تعمیرات پروژکتور کانن را تشخیص داده و مهم تر از آن با توجه به مشخصات دستگاه، به صرفه بودن یا نبودن تعمیر آن را اعلام خواهند کرد. بدیهی است برای تشخیص دقیق عیوب فنی، می بایست دستگاه پس از هماهنگی های لازم، به شرکت تحویل شده و در قبال آن رسید دریافت گردد. پس از بررسی و عیب یابی، نقص فنی پروژکتور، قطعیت امکان تعمیر و نیز هزینه تقریبی به مشتری اعلام خواهد شد و پس از تایید مشتری، کارشناسان مراحل تعمیررا آغاز خواهند کرد.

با اتمام عملیات تعمیر، دستگاه پس از طی عملیات تست در حضور مشتری به وی تحویل داده خواهد شد. تمامی عملیات مذکور به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر انجام میپذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مطالب تکمیلی مرتبط با تعمیرات پروژکتور کانن به بخش زیر مراجعه نمایید. در این بخش کارشناسان ما به گردآوری و تدوین تخصصی ترین مطالب و مقالات مرتبط پرداخته و آنها را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده اند.

تعمیرات پروژکتور کانن و سوالات متداول

عموم کاربران پروژکتور، پرسش های متعددی در زمینه ی چگونگی کار با پروژکتورها، قطعات پروژکتور و استفاده بهینه از آن دارند. در این قسمت به ذکر رایج ترین پرسش ها در زمینه ی تعمیرات پروژکتورمی پردازیم. پاسخگویی به این پرسش ها توسط متخصصان تعمیرات پروژکتور کانن و پس از بررسی و تحلیل پرسش ها صورت گرفته است. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران پروژکتور هستید، مطالعه این پرسش و پاسخ ها برایتان بسیار مفید خواهد بود.

کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور قادر به رفع تمامی اشکالات ایجاد شده در پروژکتورها هستند که این مهم به دلیل تجربه بالای کادر فنی این مرکز و واکاوی تعداد بیشماری از سیستم های قدیم و جدید پروژکتورها است بعلاوه حضور در همایش ها و نشست های تخصصی مرتبط با تعمیرات پروژکتور که معمولاً با حضور برجسته‌ترین اساتید بین‌المللی این حوزه برگزار می‌گردد تاثیری مثبت بر سطح کیفی خدمات ارائه شده داشته است. عامل دیگر که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات پروژکتور ایفاء نموده است، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران  مرکزتعمیرات پروژکتور قرار داده شده است. جهت مطالعه پرسش های این بخش با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات پروژکتور کانن

نمایندگی تعمیرات پروژکتور در راستای ارائه‌ برترین خدمات کیفی مرتبط با این دستگاه به همکاران و هموطنان، بنیان کار خود را بر استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات موجود جهانی در زمینه تعمیرات پروژکتور نهاده است. ابزارآالات موجود در نمایندگی تعمیرات پروژکتور توسط گروهی از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه‌ سرویس و تعمیر خریداری شده‌اند. این تجهیزات با ورود مدل‌های جدیدِ پروژکتور به بازارهای جهانی، به‌روز و آپدیت می‌شوند تا کادر فنی این مرکز ابزار‌های سازگار و متناسب جهت تعمیر هر دستگاه را در اختیار داشته باشند.

از سویی دیگر متخصصان این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی می‌باشند که از سوی مدیریت این مرکز جهت به‌روز رسانی اطلاعات کادر فنی در سیکل‌های مشخص برگزار می‌گردند. تمامی این فعالیت‌ها از آن روی صورت می‌گیرد که امروزه عملیات تعمیرات پروژکتور، به سبب به‌کارگیری فن‌‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در این دستگاه‌ها، نیازمند حضور متخصصان و کارشناسانی مجرب و کارآزموده می‌باشد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پروژکتور منحصر به برند خاصی نیست و کاربران می توانند خدمات مورد نیاز خویش را صرف نظر از مدل و نوع پروژکتور، با مراجعه به این مکان دریافت نمایند. جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات نمایندگی تعمیرات پروژکتور، ساختار درونی خویش را به پارتهای متعددی تقسیم نموده و در هریک از آنها سرویس های مرتبط با یک دستگاه را به کاربران ارائه می دهد. توضیحات تفصیلی در ارتباط با پارتهای ارائه دهنده خدمات در این مرکز در بخش زیر آورده شده است.

معرفی پروژکتورهای گوناگون

تعمیرات پروژکتور کانن و سایر مدل های این دستگاه در این مرکز به دست تیمی از متخصصان این حوزه و با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار انجام می پذیرد. متخصصان این مرکز پس از آنالیزها و آزمون های متعدد و کسب مدارک بین المللی به همکاری با نمایندگی تعمیرات پروژکتور فراخوانده شده اند از این رو قادر به رفع و حل تمامی اشکالاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد شده باشند.

شما کاربران گرامی دارنده هر یک از مدلهای پروژکتور که هستید می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. در این مرکز تعمیرات انواع ویدئو پروژکتورهای ایسر، ان ای سی، سونی، اپتما، اپسون، ویویتک، بنکیو، کاسیو، اینفوکوس، شارپ، سانیو، هیتاچی، میتسوبیشی، ایسر، کریستی، ایکی، توشیبا، ویوسونیک، سامسونگ، پروکسیما و … به صورت تخصصی انجام می گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و سرویس های ارائه شده در این مرکز و آشنایی با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری تمامی ویدئوپروژکتورهای موجود در بازار به بخش زیر مراجعه نمایید.

لینک های مفید :

نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو / نمایندگی سونی / نمایندگی ایسر /نمایندگی ال جی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی برادر / نمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس / نمایندگی لنوو / نمایندگی کیوسرا / تعمیرات پروزکتور ایسوس/ نمایندگی رسمی توشیباتعمیرات پروژکتور شارپ / تعمیرات پروژکتور دلتعمیرات پروژکتور فوجیتسو / تعمیرات پروژکتور پاناسونیک / تعمیرات پروژکتور ریکوتعمیرات پروزکتور سونی/ تعمیرات پروژکتور ایسر/ تعمیرات پروژکتور ال جینمایندگی رسمی سامسونگ/ نمایندگی رسمی برادر/ تعمیر پروژکتور کانن/تعمیرات پروژکتور زیراکس/نمایندگی رسمی ایکس ویژن / نمایندگی رسمی لنوو

نمایندگی اپل در ایران / نمایندگی ایسوس در ایران / نمایندگی توشیبا در ایران / نمایندگی شارپ در ایران /نمایندگی دل در ایران /نمایندگی فوجیتسو در ایران / نمایندگی پاناسونیک در ایران / نمایندگی ریکو در ایران /نمایندگی سونی در ایران / نمایندگی ایسر در ایران / نمایندگی ال جی در ایران /نمایندگی سامسونگ در ایران / نمایندگی برادر در ایران / نمایندگی مرکزی کانن در ایران / نمایندگی اچ پی در ایران / نمایندگی زیراکس در ایران / نمایندگی ایکس ویژن در ایران / نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران / نمایندگی لنوو در ایران