تعمیرات پروژکتور ایسر

تعمیرات پروژکتور ایسر یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که با درنظرداشتن تمامی پارامترها و عوامل بایسته و ضروری انجام می پذیرد. در فرآیند تعمیرات پروژکتور ایسر در این مرکز، در گام نخست با بررسی های اولیه ، امکان یا عدم امکان تعمیرات پروژکتور ایسر تشخیص داده شده و مهم تر از آن با توجه به مشخصات دستگاه، به صرفه بودن یا نبودن تعمیر آن اعلام می گردد. در گام بعدی، جهت تشخیص دقیق عیوب فنی، می بایست دستگاه پس از هماهنگی های لازم، به شرکت تحویل داده شده و در قبال آن رسید دریافت گردد. پس از بررسی و عیب یابی و تشخیص نقص فنی پروژکتور، قطعیت امکان تعمیر و نیز هزینه ی تقریبی به مشتری اعلام خواهد شد و پس از تایید مشتری، کارشناسان، تعمیرات پروژکتور ایسر را آغاز خواهند کرد.

تعمیرات پروژکتور ایسر

نمایندگی ویدیو پروژکتور

نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازسازی، تعمیر، بازیابی، سرویس و گردگیری پروژکتورهای موجود در بازار است. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی پروژکتورهای NEC، ایسر، کانن، پاناسونیک و … را شامل می گردد. نمایندگی تعمیرات پروژکتور واحدهای تعمیرات تخصصی انواع پروژکتور را با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و  متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری انواع پروژکتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

خدمات تعمیرات ویدئو پروژکتور Acer

تعویض لنز ویدئو پروژکتور ایسر

تعویض لنز ویدئو پروژکتور ایسر

تعمیر لنز ویدیو پروژکتور از تخصصی ترین خدمات نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر است. عدم انجام سرویس های دوره ای و وارد شدن ضربه به ویدئو پروژکتور از مهمترین عوامل مؤثر بر خرابی لنز آن است. علت دیگری که ممکن است سبب بروز اشکال در لنز پروژکتور شود، جابه جایی نادرست ویدئو پروژکتور یا افتادن آن است. در صورت خرابی لنز پروژکتور، احتمال تعمیر آن وجود نداشته و باید این قطعه تعویض شود. اما نکته مهم در خصوص تعویض لنز، جایگزینی آن با لنز اورجینال و باکیفیت است. در نمایندگی تعمیر پروژکتور ایسر، از بهترین و باکیفیت ترین قطعات در تعمیر پروژکتور بهره گرفته می شود.

تعمیر فن ویدئو پروژکتور ایسر

فن از جمله قطعاتی است که در دستگاه های الکترونیکی سبب تهویه هوا شده و از داغ شدن دستگاه و قطعات جلوگیری می کند. این قطعه با کاهش دمای دستگاه از آسیب رسیدن به اجزای مختلف ممانعت به عمل آورده و نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر دستگاه ایفا می کند. اگر گردگیری و سرویس‌های دوره‌ای دستگاه به صورت مرتب انجام شود احتمال خرابی فن بسیار کاهش می یابد. از سویی دیگر در صورت غلفت از این موضوع، فن پروژکتور در طول زمان، به دلیل انباشت گرد و غبار دچار خرابی شده و از کار می افتد. زمانی که فن به درستی عمل نکند، دمای پروژکتور طی مدتی کوتاه، بالا رفته و پروژکتور پس از چند دقیقه خاموش می شود. تکنسین فنی نمایندگی ایسر، پس از عیب یابی دستگاه، تعمیرات پروژکتور ایسر را آغاز می کنند. در این حالت ممکن است ایراد با گردگیری و سرویس برطرف گردد و یا اینکه امکان تعمیر فن پروژکتور وجود نداشته و مجبور شوند آن را تعویض کنند.

تعویض لامپ ویدئو پروژکتور ایسر

تعویض لامپ ویدئو پروژکتور ایسر

لامپ تصویر ویدئو پروژکتور، یکی از مهمترین قطعات مصرفی ویدئو پروژکتور به شمار می آید. لامپ پروژکتور دارای عمر مشخصی بوده که بعد از به پایان رسیدن این زمان، باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد. خرابی لامپ معمولاً با هشدارها و خطاهای مشخصی در دستگاه همراه است که درصورت عدم توجه به آنها احتمال ترکیدن لامپ پروژکتور در داخل دستگاه وجود دارد. این اتفاق می‌تواند به سایر قطعات دستگاه آسیب برساند. اگر خرابی ایجاد شده در لامپ مربوط به مغزی آن باشد تعمیر لامپ امکان پذیر نبوده و مشکل پیش آمده تنها با تعویض برطرف خواهد شد. عوض کردن لامپ کاری تخصصی است ضمن آنکه باید از لامپ مرغوب و باکیفیت استفاده کرد. گاهی اوقات بعد از تعویض لامپ و سرویس آن، نیاز است که بعضی از تنظیمات دستگاه ویدئو پروژکتور توسط تعمیرکار مجددا تنظیم شود. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض لامپ پروژکتور می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیرات پروژکتور ایسر تماس بگیرید.

رفع مشکل پرش تصویر ویدئو پروژکتور ایسر

پرش تصویر ویدئو پروژکتور ممکن است بلافاصله بعد از روشن شدن دستگاه یا بعد از چند دقیقه کار کردن آن به وجود آید. به عبارت بهتر پس از روشن کردن دستگاه ممکن است تصویر محو شده و چیزی روی پرده نمایش داده نشود. همچنین این حالت ممکن است در حین کار اتفاق بیفتد و به یک باره تصویر قطع شود. علاوه بر اینکه ممکن است مشکل از کابل رابط یا دستگاهی که ویدئو پروژکتور به آن متصل شده، باشد، اشکال در چرخه رنگ یا colorwheel و یا ایراد در برد پاور دستگاه نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود. در هر دو حالت معمولاً دستگاه پس از مدت مشخصی کار کردن خاموش می شود. برای رفع مشکل فوق، کارشناسان تعمیر ویدئو پروژکتور در نمایندگی ایسر، دستگاه را عیب یابی کرده و در صورت نیاز برد دستگاه را تعمیر می کنند.

تعمیرات پروژکتور ایسر و دیگر واحدهای نمایندگی ویدیو پروژکتور

تعمیرات پروژکتور ایسر با توجه به رشد تعداد کاربران این محصول و هزینه‌ی نسبتاً بالایی که خریداران در قبال آن‌ها پرداخت می‌کنند، نیازمند حضور کارشناسان متخصص و متبحر است؛ لزوم این تخصص با در نظر داشتن ویژگی‌هایِ خاص این تولیدات و ساختار هوشمندانه آنان، نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد. ویدیو پروژکتورهای ایسر با ابعاد و قدرت متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند و این به دلیلِ تفاوت در کاربری است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. شما کاربران گرامی دارنده هر یک از پروژکتورهای ایسر که هستید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات پروژکتور ایسر تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. دیگر واحدهای نمایندگی ویدیو پروژکتور در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ایسر

کاربران گرامی پروژکتورهای ایسر می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به مرکز تعمیرات پروژکتور ایسر مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی شما را در جریان اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای مورد نیاز جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. برخی از خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ایسر در این مرکز عبارتند از:

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدیو پروژکتو ایسر
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدیو پروژکتور ایسر
  • تعمیرات پروژکتور ایسر و رفع رفع عیوب مربوط به Main Board پروژکتور ایسر
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل پروژکتور ایسر
  • تعمیرات پروژکتور ایسر و رفع عیوب مربوط به پاور ویدیو پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست ایسر
  • رفع عیوب مربوط به منشور رنگ LCD پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD ایسر
  • تعمیرات پروژکتور ایسر و رفع عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور ایسر

برخی از خدمات دیگر مرکز سخت افزار ایران درخصوص تعمیرات ویدئو پروژکتور ایسر

  • رفع عیوب Main Board ویدئو پروژکتور ایسر
  • رفع اختلالات ریموت کنترل ویدئو پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب پاور ویدئو پروژکتور ایسر
  • برطرف کردن عیوب پاور لامبلاست در کارگاه تعمیرات پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD در واحد تعمیرات پروژکتور ایسر
  • برطرف کردن عیوب لنز و اپتیک پروژکتور ایسر
  • تعویض لامپ ویدئو پروژکتو در کارگاه تعمیرات پروژکتور ایسر
  • ارائه خدمات مشاوره در خصوص تعمیرات ویدئو پروژکتور ایسر
  • عیب یابی، سرویس و تعمیرات انواع برندهای ویدئو پروژکتور
  • تعمیر و تعویض قطعاتی نظیر : فن، DMD، منبع تغذیه، MAIN BOARD و …
  • ارائه ی لامپ دیتا پروژکتور در کوتاهترین زمان ممکن
  • خدمات نصب و راه اندازی انواع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش و نصب به سقف دستگاه های مذکور
  • اعزام نیرو به محل جهت تعمیرات ویدئوپروژکتورایسر در صورت درخواست مشتری
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات فن ویدئو پروژکتور در واحد تعمیرات پروژکتور ایسر

اخبار پروژکتور ایسر و دیگر خبرها

نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر در راستای تأمین نیازهای کاربران خویش به خدمات تعمیر و بازیابی دستگاه‌ها، تیمی از کارشناسان متعهد و متخصص را به همکاری فراخوانده است تا دارندگان این دستگاه از وجود یک مرکز استاندارد و مجاز که خدمات تعمیر آن بر اساس ضوابط و قوانین جهانی است، بهره ببرند. شما کاربران گرامی در صورت پیچیدگی اشکال پیش آمده و نیاز به اِعمال تخصصی تعمیرات پروژکتور ایسر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی مرکز تعمیرات پروژکتور اقدام نمایید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در این مرکز، با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان می‌باشند. در صورت تمایل می توانید اخبار مرکز تخصصی ایسر را از طریق بخش زیر پیگیری نمایید.

مقالات پروژکتور ایسر و دیگر مقالات

کارشناسان واحد تعمیرات پروژکتور ایسر توصیه می‌کنند که دفترچۀ راهنمای موجود در جعبه‌های ویدیو پروژکتور ایسر با دقت مطالعه ‌شوند. در جعبه‌ی هر ویدیو پروژکتور دفترچه راهنمایی وجود دارد که می‌بایست به دقت خوانده شود. در این دفترچه اطلاعاتی درباره‌ی ویژگی‌های دستگاه، طریقه‌ی استفاده و نگهداری، شیوه‌ی نصب دستگاه و نکات ایمنی آن ذکر گردیده که خاص همان دستگاه است و در مورد دیگر مدل‌های ویدیو پروژکتور کاربردی ندارد.

خواندن این دفترچه به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز نقص و اختلال‌های کوچک در عملکرد ویدیو پروژکتور نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام کنید. (مثلاً در مورد شیوه‌ی جداسازی پوشش فیلتر ویدیو پروژکتور). شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اطلاعات فنی مورد نیاز را با مطالعه مقالات پروژکتور ایسر و دیگر مقالات مرتبط که در بخش زیر ارائه می گردند کسب نمایید.

انواع پروژکتور ایسر و دیگر محصولات پروژکتور

در صورتی که  قصد خرید یکی از پروژکتورهای ایسر را دارید اما به دلیل بی‌پاسخ ماندن برخی از پرسش‌هایتان، هنوز دچار تردید هستید، می‌توانید با مطالعه ی بخش معرفی محصولات در سایت رسمی ویدیو پروژکتور اطلاعات لازم را در خصوص دستگاه مورد نظر خود دریافت کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ویدیو پروژکتور به دلیل آگاهی از تمامی ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ پروزکتورهای زیراکس، می‌توانند مفیدترین و سودمندترین اطلاعات پیش از خرید را در اختیار شما قرار دهند. انواع پروژکتور ایسر و دیگر محصولات پروژکتور از طریق بخش زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات پروژکتور

کاربران پروژکتور، پرسش های متعددی در زمینه ی چگونگی کار با پروژکتورها، قطعات پروژکتور و استفاده ی بهینه از آن دارند. در این قسمت به ذکر رایج ترین پرسش ها در زمینه ی تعمیرات پروژکتور می پردازیم. پاسخگویی به این پرسش ها توسط متخصصین تعمیرات پروژکتور ایسر و پس از بررسی و تحلیل پرسش ها صورت گرفته است. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران پروژکتور هستید، مطالعه ی این پرسش و پاسخ ها برایتان بسیار مفید خواهدبود. جهت مطالعه ی پرسش های این بخش با ما همراه باشید.